آکورد آهنگ سکوت محسن یگانه
تاريخ : دو شنبه 12 تير 1391برچسب:, | 17:16 | نویسنده : دارا
دوستای عزیز این آهنگ چون خوندنش یکم ساخته همه آکوردارو بمول کردم.برا خوندن رو گام اصلی همه ی 

آکوردارو دیز کنید.

ریتم:2/4 راک

Dm..........Am.......Dm...........Am

روزای سخت نبودن با تو  خلا امیدو تجربه کردم

G.................Am................Dm.............Am

داغ دلم که بی تو تازه می شد هم نفسم شد سایه ی سردم

Dm.......................Am.....Dm...............Am

تورو می دیدم از اونور ابرا  که میخوای سرسری از من رد شی

E............................Dm....................................G................................Am

آسمونو بی تو خط خطی کردم  چجوری میتونی انقده بد شی  چجوری میتونی انقده بد شی

G............................Am......................................

سکوت قلبتو بشکن و برگرد نذار این فاصله بیشتر از این شه

................................E................................Dm

نمیخوام مثل گذشته که رفتی دوباره آخر قصه همین شه

G............................Am......................................

سکوت قلبتو بشکن و برگرد نذار این فاصله بیشتر از این شه

................................E................................Dm

نمیخوام مثل گذشته که رفتی دوباره آخر قصه همین شه

Dm......Am......Dm.............Am

روزای سخت نبودن با تو دور نبودنتو خط کشیدم.....



نظرات شما عزیزان:

سپهر
ساعت13:57---16 تير 1393
عااااااااااااااااااااالی دمتون گرم اسااااااااااااسی.خیلی خوب بود مرسی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: